Ведучі проектів та актори серіалів телеканалу приміряли на себе автентичні українські наряди й перевтілились у героїв традиційного вертепу.
Навіть у найстрашніші часи ми прагнемо вірити в дива. І після майже двох років великої війни українці чекають на Новорічних свят. Вже сьогодні Новий канал принесе атмосферу Різдва в кожну українську оселю. З 1 грудня мовник "переодягнувся" в зимове та презентував святкові ID-ролики в тематиці вертепу.
– Зараз дуже хочеться заново відкривати наші традиції, повертатися до джерел. Бо такої різдвяної традиції, як в Україні, немає ні в кого! Тому ми взяли за основу зимових ID-роликів Нового каналу тему вертепу, – розповідає креативна продюсерка відділу промо Валерія Коваленко. – Зрештою в кадрі вийшов дуже вдалий мікс духу свята, автентичних розваг та національних цінностей. А ще – атмосфера вертепу, багато барв, веселі пісні та жарти. Все це так притаманно Новому каналу!
Учасниками святкового вертепу стали зірки Нового каналу! Богдан Шелудяк перевтілився в образ кози, Віталіна Біблів – у Солоху, Роман Міщеряков приміряв роль Янгола, а Назар Задніпровський – чорта. Алекс Якутов та Костянтин Войтенко стали козаками з чубом-оселедцем та закрученими вусами, а Леся Нікітюк, Олена-Крістіна Лебідь, Ірина Гатун та Віктор Андрієнко передали настрій запальних та щирих українців-колядників, які на Різдво приносять радість у кожен дім.
– В ефірі буде кілька 6-секундних роликів зі своїми історіями, – розповідає режисерка Марія Матвеєва. – В одному з них Солоха (Віталіна Біблів) знаходить у мішках чорта (Назара Задніпровського) та янгола (Рому Міщерякова), в іншому дівчина (Олена-Крістіна Лебідь) заграє з козаками (Алексом Якутовим і Костею Войтенком), парубок у ролі кози (Богдан Шелудяк) жартівливо лякає українську красуню (Лесю Нікітюк) та ін. Також є загальний 15-секундний ролик, де всі ці наші групки об’єднуються в одне яскраве українське святкування. Вийшло дуже символічно!
Українські наряди для роликів – це не бутафорія, а унікальне автентичне вбрання ХІХ-ХХ століть з різних регіонів України: Київщини, Черкащини, Івано-Франківщини та Буковини.
– Новий канал прийшов до мене з конкретним запитом: красиво, по-справжньому й без шароварщини, – розповідає власниця колекції вбрань "Нація" Ксенія Малюкова. – Співпраця із зірками стала цікавим досвідом. Напередодні в усіх була обовʼязкова примірка. Людина тільки заходила, а я вже її одягала у своїй голові. Єдине, був момент: старовинне вбрання дуже маленького розміру. Тож у цьому полягала складність: підібрати стрій, щоб він гарно сидів на зірці. На Алекса Якутова підійшла найбільша сорочка в моїй колекції. Вона куплена років три тому, але ще ніколи не була на зйомках. Коли Шеф зайшов на примірку, подумала: "Господи, що ж я на нього вдягну? Він такий красень, з такими широкими плечима". Але, дякувати Богу, підійшла саме ця сорочка. З Лесею Нікітюк ми працювали раніше, я їй підбирала стрій з Хмельниччини для її особистої зйомки. Цього разу хотілось одягнути в щось зовсім протилежне. Врешті обрали дуже відоме вбрання з села Серафинці Івано-Франківської області. Сорочки звідти відомі на весь світ!
Важливою складовою зимових ID-роликів Нового каналу є музичне оформлення. На фоні грайливих святкових відео глядач чує уривки з пісень Jerry Heil "Кохайтеся чорнобриві" та Kalush-Orchestra – Shchedryi Vechir.
– Ми дуже довго обирали "ті самі" композиції. Хотілося знайти музику з українськими народними мотивами і сучасним бітом. Це зараз модно. Водночас вони мали передавати настрій у кадрі: веселий, трішки жартівливий, святковий, різдвяний. Ми переслухали, мабуть, усіх українських виконавців! – ділиться креативна продюсерка відділу промо Валерія Коваленко.
І як же не згадати про логотип? Новий канал продовжує адаптувати фірмову букву "Н" під різні пори року. Тож на зимовий період в ефір повертається розкішна Різдвяна зірка!
– Цьогоріч у нас залишається та графіка, яка була минулого року. Це автентичний український образ вертепної Різдвяної зірки, – зазначає креативний директор дизайн-бюро Нового каналу Олександр Антонов. – В оформленні нашої зірки ми з арт-директором каналу Володимиром Пєпєловим та командою спробували поєднати метал, коштовне каміння та органічні об'єкти.
Наприклад, золото, кристали, сніжинки та горобину. Також на сяючій вертепній зірці є український орнамент. Тепер логотип Нового каналу – це коштовність, дивлячись на яку відчуваєш дух Різдва. Таку ж концепцію із золотом та красивими м'якими текстурами ми використали в графічному оформленні всього телеканалу: іміджевій айдішці, титрах, рекламних скобках та плашках.
Вмикайте ефір Нового каналу, аби побачити святкові оновлення. Нехай це щодня додає вам різдвяного настрою! Також дивіться бекстейдж зі зйомок за посиланням:
https://youtu.be/P0p0VhFQHnE
Також, до свята Миколая, ми хочемо подарувати трішки дива діткам, які цього дуже потребують. Долучайся до благодійної ініціативи від Dobro.ua "Книги шрифтом Брайля: я хочу і можу читати!" та роби донат. Мета – 610 тисяч гривень на книги для незрячих діток.
Подаруй краплину добра тим, хто так потребує цього.
|