Медіафорум Kyiv Media Week 2023 відбудеться уже цієї середи (4 жовтня) у Києві. Програма заходу включатиме 9 секцій (доповіді та панельні дискусії), передпрем'єрний показ фільму “Між нами”, пітчинг серіальних проєктів, допрем'єрний показ серіалу “Ботоферма” та нетворкінг-коктейль.
Спікерами форуму стануть топ-менеджери медіагруп, продакшен-компаній і платформ, успішні продюсери кіно та серіалів, представники державного сектору та міжнародних організацій, локальні експерти у сфері рекламного ринку, інновацій тощо.
Знайомтесь із повною програмою форуму за посиланням.
"Провести KMW за один день – це виклик! Плануючи програму, ми відмовилися від нашої традиційної міжнародної частини, зосередившись на тому, що вважаємо найголовнішим для медіа та контент-індустрії саме в Україні, але й для цього одного дня – замало. Отже, сподіваємося почути про стратегії медіахолдингів, плани щодо державної підтримки контент-індустрії, стан справ і перспективи в сфері кіно, про розвиток онлайн-платформ і спробуємо дослідити, що відомо виробникам контенту про українську аудиторію зараз. Спікерський склад вийшов зірковий! Дякуємо всім, хто долучився до підготовки – консультаціями, даними, рекомендаціями! Приходьте, буде цікаво", – програмна директорка KMW Алла Преловська, Media Resources Management.
У програмі форуму:
Піnчинг KMW CoProduction Meetings
Доповідь “Контент-індустрія України часів повномасштабної війни. Кіно, ТБ, digital: ключові тренди, цифри та факти – аналітика Media Business Reports”
Доповідачка – головна редакторка Media Business Reports Анастасія Рахманіна.
Панельна дискусія “Розмова з лідерами провідних українських медіакомпаній: нові стратегії бізнесів, перспективи, колаборації”
Учасники:
Співзасновник FILM.UA Group Сергій Созановський, CEO Starlight Media Олександр Богуцький, Генеральний директор 1+1 media Ярослав Пахольчук, Голова правління Суспільного Мовлення Микола Чернотицький.
Модеруватиме дискусію шеф-редактор digital напрямку Forbes Ukraine Віктор Кіщак.
Панельна дискусія “На часі чи не на часі? Державна підтримка контент-індустрії в умовах повномасштабної війни”
Учасники:
Заступник міністра з питань європейської інтеграції Міністерства культури та інформаційної політики України Тарас Шевченко, голова Державного агентства України з питань кіно Марина Кудерчук, заступник голови Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення Олег Черниш.
Модеруватиме бесіду громадська діячка, культурна та медіаменеджерка, членкиня Наглядової ради Українського інституту Юлія Федів.
Огляд та панельна дискусія “Джерела фінансування та можливості для українських контент-виробників зовні та всередині країни”
Учасники:
Директор креативного контенту TCA/USAID Олександр Клейменов, директорка з медійних питань проєкту “Зміцнення громадської довіри” (UCBI4) Віра Костенко-Кузнєцова, виконавчий продюсер Суспільного мовлення України Лук'ян Галкін, керівниця напряму “Кіно” Українського інституту Наталія Мовшович.
Модераторка – керівниця департаменту по роботі з інвесторами FILM.UA Group Любов Крохмальна.
Скринінг серіалу “Ботоферма”
Проєкт презентуватимуть:
Продюсерка OSNOVA Film Production Вікторія Горенштейн і директор креативного контенту TCA/USAID Олександр Клейменов.
Панельна дискусія “Реклама та вимірювання аудиторії: пошук підходу на 360° та єдиної валюти ринку”
Учасники:
Комерційний директор 1+1 media Валерій Варениця, президент Ocean Media Plus Андрій Партика, CEO dentsu Ukraine Олександр Гороховський, CEO Publicis Groupe Ukraine Енвєр Кікава.
Модераторка – керівна партнерка Kwendi Media Consulting Світлана Калініна.
Панельна дискусія “Український глядач сьогодні. Пошук балансу між попитом і пропозицією контенту”
Учаcники:
Директор телевізійного бізнесу 1+1 media та генеральний продюсер телеканалу 1+1 Максим Кривицький, директорка з маркетингу MEGOGO Валерія Толочина, директор з мовлення, дистрибуції та розвитку FILM.UA Broadcasting Наріман Гусейнов, виконавча директорка ICTV, ICTV2 та очільниця Starlight Doc Анастасія Штейнгауз.
Модераторка – головна редакторка видання Media Business Reports Анастасія Рахманіна.
Панельна дискусія “Шлях до синергії України та Європи: успішні кейси, розвиток спільного виробництва та дистрибуції контенту”
Учасники:
CEO FILM.UA Group Вікторія Ярмощук, керівник департаменту управління контентом 1+1 media Іван Букрєєв, генеральний продюсер Pronto Film Максим Асадчий, керівниця відділу копродакшн Starlight Media Варвара Бойко-Павлик.
Модераторка – директорка Media Resources Management, керівниця Kyiv Media Week Катерина Удут.
Панельна дискусія “Майбутнє тут і зараз. Український досвід застосування AI та інших технологічних інновацій у контент-індустрії”
Учасники:
Керівник департаменту досліджень та інновацій FILM.UA Group, артдиректор FILM.UA Design Євген Санніков, головний операційний директор Starlight Media, голова Starlight Production та Digital Віталій Гусєв, директор з продукту MEGOGO Єгор Яроцький.
Модераторка – управляюча партнерка Havas Village Наталія Морозова.
Панельна дискусія “Кінопрокат в Україні. Рекорд і криза національних релізів, здобутки та виклики часів повномасштабної війни”
Учасники:
Керівниця напрямку кінотеатральної дистрибуції FILM.UA Group Надія Коротушка, СЕО мережі кінотеатрів "Планета кіно" Наталія Байдан, директорка ТОВ "Кіноман" і кінотеатру "Жовтень" Юлія Антипова.
Модератор – керівник відділу аналітики та досліджень Media Resources Management Артем Вакалюк.
Передпремʼєрний показ фільму “Між нами”
Проєкт презентуватимуть:
Виконавиця головної ролі Ірма Вітовська та керівниця напрямку кінотеатральної дистрибуції FILM.UA Group Надія Коротушка.
KMW’23 організовано за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID).
ПАРТНЕРИ KMW 2023: FILM.UA Group, 1+1 Media, Starlight Media, Суспільне Мовлення, Media Business Reports, Brandly, MMR, ЛІГА.net, Детектор медіа, Українська Кіноасоціація, Одеський міжнародний кінофестиваль, Кафе-сироварня “Мацоні”, Avalon, Galicia, Львівські круасани. Нетворкінг партнери: Jack Daniel’s, Finlandia, VILLA UA.
Організатор KMW – Media Resources Management (MRM), перша медіаконсалтингова компанія в Україні, що надає комплексні послуги в кіно, ТБ та інших креативних індустріях з 2005 року.
|