З 24 серпня в ефірі та соцмережах телеканалу – оновлена графіка, по-новому прикрашене лого та слоган, що отримав нове життя – "Дивись на світ по-Новому"
Новий канал завжди був і є островом оптимізму та віри в майбутнє для кожного глядача. Цьогоріч речник відсвяткував своє 25-річчя. Чверть століття він дарує українцям позитивні емоції й не збирається зупинятися! За місяць в ефірі Нового вийдуть проекти та серіали, зняті під час війни. А сьогодні канал презентує оновлені місію та графіку:
– У перші місяці великої війни ми транслювали казки, в яких добро перемагає зло. І довгі тижні щоденно отримували подяку за підтримку. Бо дали українцям можливість видихнути й відволіктися. Зараз ми продовжуємо виконувати цю місію. А також підтримуємо людей гумором, – говорить генеральна директорка Нового каналу Ольга Задорожна. – Новий канал – для кожного, кому потрібно хоча б на деякий час забутися. Для тих, хто шукає відповіді, як підтримувати одне одного на відстані, як реалізовуватися, як відроджувати та будувати стосунки, як повертатися в цивільні реалії. Для тих, хто бачить можливість оновити своє життя. Для тих, хто й сьогодні знаходить приводи для усмішки та гумору. Ми пишаємося, що наші глядачі – сміливі, впевнені в собі люди, які не бояться змін. Для яких важливо, щоб відбувалося не просто відновлення, а саме оновлення кожного з них і країни в цілому! Ми хочемо, щоб українці попри війну усміхалися та жартували. Бо гумор – у нашому ДНК!
Також Новий канал презентував оновлений логотип з козацьким хрестом, викладеним зі снопів пшениці. Разом з ним змінилося загалом усе графічне оформлення: іміджева айдішка, титри, рекламні скобки та плашки. Також "переодягнувся" і діджитал телеканалу.
– Графічне оформлення сезону – це продовження теми, яка була взимку, навесні та влітку, – розповідає креативний директор дизайн-бюро StarLightMedia Олександр Антонов. – На нашій букві "Н" залишилися коштовне каміння та золото. Щоправда, іншого кольору. Ними тепер викладені грона калини. Також ми розуміли, що хочемо відобразити основний сезонний елемент – жовте листя. Виклали його на тлі, щоб підкреслити осінній настрій. А акцент зробили на іншому!
В основу форми логотипу ліг козацький хрест. Він символізує захист нашої країни. Зобразили ми його за допомогою снопів пшениці, які чітко асоціюються з Україною. А ще це нагадує про період збору врожаю, що настає якраз наприкінці серпня, коли ми й запустили оновлений дизайн телеканалу. Таким чином отримали логотип Нового, оздоблений золотом та коштовним камінням на тлі жовтогарячого листя та з козацьким хрестом із пшениці навколо.
А ще Новий канал повернувся до вже знайомого глядачам слогану "Дивись на світ по-Новому". Бо саме зараз уся наша країна щодня вчиться це робити. Тож давайте вчитися разом. Разом з Новим каналом.
Вмикай Новий канал разом із сім’єю, друзями чи наодинці, аби оновитися, підзарядитися та відволіктися! Ми завжди чекаємо на тебе з позитивними фільмами, серіалами та проектами.
Дивись на світ по-Новому!
|