В червні 2021 року група 1+1 media запускає другу хвилю програми стажування для людей елегантного віку та запрошує охочих спробувати себе в новому професійному напрямку.
Компанія Viasat також долучається до цього проєкту і виступить генеральним медійним партнером. Так, всі бажаючі можуть взяти участь у конкурсі на позицію спеціаліста-стажера з SMM в департаменті маркетингу Viasat.
Конкурс на стажування буде проходити у кілька етапів: спершу розглядаються резюме та/або мотиваційні листи кандидатів. Тут обов’язковою вимогою є наявність хоча б опосередкованого досвіду на обрану позицію. Наступний етап – це опрацювання отриманих заявок і проведення співбесід з кандидатами, які пройшли далі. Стажери-фіналісти протягом двох місяців та 20 годин на тиждень, починаючи з липня, працюватимуть у компанії, відвідуватимуть лекції, екскурсії та майстер-класи від 1+1 media school і Відділу навчання компанії. Крім цього, кожен стажер отримуватиме заохочувальну стипендію.
"Наше завдання - стати амбасадором у боротьбі з ейджизмом в нашій країні та допомогти людям інтегруватися у суспільство. Ми вважаємо, що вік - це не привід відмовлятися від сучасного життя, технологій й прогресу. Тому Viasat долучається до боротьби зі стереотипами щодо людей старшого віку. Разом з нашим стажером ми доведемо, що в будь-якому віці можна бути креативним і ніколи не пізно почати займатися нової професією. Велика частина користувачів послуг нашої компанії - це літні люди, проте вони активно користуються цифрової продукцією та сплачують за неї онлайн, або через мобільні сервіси. Це зайвий раз доводить, що вік - не може бути перешкодою для повноцінного життя й участі у житті суспільства", – прокоментувала Світлана Міщенко, керівник супутникової платформи Viasat.
Ознайомитися з деталями програми "Елегантне стажування", а також подати свою заявку можна на офіційному сайті проєкту – https://ideaspeople.1plus1.ua/intership/. Дедлайн прийому заявок – п’ятниця, 25 червня.
Довідка про проєкт #забутипровік:
#забутипровік – масштабна соціальна кампанія, мета якої – зруйнувати стереотипи про те, що люди елегантного віку не здатні розпочинати власну справу, освоювати нові навички та генерувати потужні ідеї. Проєкт має кілька ключових напрямків: програму стажування для кандидатів старшого віку; цикл мотивуючих історій та фоторепортажів, який знайомить українців зі справжніми Людьми Ідей+, що мають потужну історію успіху та можуть надихати ровесників; серії експертних інтерв’ю та сюжетів на ТБ і т.д.
За два роки існування соціальна ініціатива #забутипровік здобула перемоги в найпрестижніших преміях не лише в Україні, але й у всьому світі:
- У 2019 році проєкт #забутипровік здобув перемогу в одній з основних категорій Change Communications премії European Excellence Awards 2019;
- Навесні 2020 року #забутипровік отримав спеціальну відзнаку за інноваційність від найпрестижнішої премії в галузі комунікацій 2020 SABRE Awards у двох категоріях одразу;
- У листопаді 2020 року проєкт здобув перемогу в основній номінації "Столиця" Премії HR-бренд Україна 2020 року, а також в партнерській номінації Diversity&Inclusion від компанії Syngenta;
- Також #забутипровік – фіналіст конкурсу від Глобального договору ООН в Україні.
|