Компанія Discovery завдяки стратегічному партнерству з MEGOGO незабаром запустить у 13 країнах Східної Європи й Азії стримінговий розважальний сервіс Discovery+. Із грудня 2020 року він буде доступний клієнтам MEGOGO в Україні, Білорусі, Молдові, Литві, Естонії, Грузії, Вірменії, Азербайджані, Узбекистані, Туркменістані, Таджикистані, Киргизії та Казахстані.
Discovery+ пропонуватиме документальні, розважальні та спортивні телешоу виробництва компанії Discovery. Відтепер глядачі зможуть насолодитися захопливими шоу від брендів Discovery Channel, TLC, Animal Planet, ID, Discovery Science, Food Network, TravelChannel і Eurosport.
Передплатникам MEGOGO будуть доступні тисячі годин VOD (video-on-demand)і безліч спортивного топ-контенту на Eurosport 1 HD та Eurosport 2 HD. Програми VOD охоплюватимуть ключові передачі документальної та розважальної бібліотеки, як-от "Золота лихоманка", "Махінатори", "ВЕЛИКЕ і Річард Хаммонд", "Віза нареченого. Віза нареченої", "Вдягнися до весілля", "Доктор Прищик", "Джо Екзотик: тигри, брехня та таємниці", "Хто вбив Джеффрі Епштейна". Також у зазначених країнах глядачі вперше побачать преміальний документальний контент Discovery у форматі 4K. А шанувальники спорту отримають ще більше лайв-матчів й оглядів преміальних спортивних подій Eurosport, зокрема "Ролан Гаррос", Відкритий чемпіонат Австралії, Олімпійські ігри тощо.
Катерина Михайлович, головний менеджер із комерційного розвитку Discovery CEEMCA, MEA &Russia, зазначила: "Ми дуже раді розділити цей важливий момент із компанією MEGOGO, яка підтримувала нас у прагненні об`єднати якомога більше шанувальників розважальних шоу й розширити охоплення території у нашому регіоні. Нам особливо приємно представити наше портфоліо на цій інноваційній платформі, що створює бездоганний користувацький досвід, а відтепер ще й забезпечуватиме перегляд документального та спортивного контенту брендів Discovery".
Джеймі Кук, GSVP Discovery CEEMCA, MEA&Russia, поділяє оптимістичний настрій: "Нове партнерство покликане задовольнити попит на розважальні та спортивні шоу. Ми маємо чудові стосунки з партнерами. Для нас це шлях до створення потужної спільної пропозиції для споживачів. Ми розвиватимемо партнерство й надалі, використовуючи найкращий у своєму класі контент із брендами, історіями та персонажами, які полюбились і глядачам, і нашим партнерам".
Іван Шестаков, директор зі стратегічного розвитку MEGOGO, зазначив: "Ми завжди прагнемо надавати користувачам якісний контент. І дуже пишаємося тим, що запускаємо Discovery+ — сервіс із неймовірним розважальним контентом і великим каталогом, у якому навіть найвибагливіші глядачі знайдуть для себе щось цікаве й корисне. Із нетерпінням чекаємо запуску в грудні 2020 року".
|