Кінець 2019 року ознаменується хорошою новиною для українських кіно- та телевиробників: 16 грудня стартує конкурс соціально вагомого контенту PITCH UA 2, що вже вдруге проводиться медіаконсалтинговою компанією MRM за підтримки Проєкту "Зміцнення громадської довіри" (UCBI II), що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID). Незмінною залишається і головна мета конкурсу — об'єднати українців, розповісти про позитивні зміни, що відбуваються в країні, наповнивши ефіри телеканалів, екрани кінотеатрів та веб-ресурси якісним контентом, що демонструє єдність України в її різноманітності, спонукає не бути осторонь, брати активну участь у житті країни та надихає історіями про сильних людей.
Слід зазначити, що PITCH UA 2 заручився також підтримкою і Міністерства культури, молоді та спорту України, а його представники будуть активно залучені до роботи над проєктами-аплікантами у ролі експертів у тій чи іншій сфері на усіх стадіях конкурсу.
PITCH UA 2 триватиме шість місяців, до травня 2020 року, та буде складатися з декількох етапів: первинний збір заявок, відбір найбільш релевантних ідей згідно цілей та критеріїв відбору конкурсу, докторинг проєктів з шорт-листа, прийом розширених заявок від півфіналістів і, власне, фінал конкурсу, що відбудеться 12 травня у Києві.
PITCH UA 2 має на меті пошук відеопроєктів для телебачення, веб-платформ та кінотеатрів, що присвячені важливим для усієї України темам та проблематикам, а саме: гуманізація конфлікту, комунікація з окупованими територіями, активація молоді.
"Українське суспільство все ще розділене в питанні ставлення до війни, а напруга щодо населення окупованих територій зростає. Вона гальмує та врешті може зірвати мирні угоди і звести нанівець усі зусилля з реінтеграції регіону. Причиною цьому є, зокрема, неправильне висвітлення війни в новинах, а також стереотипи за регіональною ознакою, що вирують в Україні впродовж п'яти останніх років. Ми чекаємо на контент, що допоможе пояснити складність конфлікту та його вплив на життя людей. Також ми потребуємо контенту (серіалів, художніх фільмів, новин, розважальних і культурних програм), націленого на пояснення демократичних реформ, що впроваджуються в Україні, людям, які залишилися на окупованих територіях. Він має роз'яснювати нові програми соціальної політики, позитивні зміни та загалом позицію держави щодо окупованих територій, нести мир, єдність та ідеї возз'єднання. А щодо молоді — є гостра необхідність у контенті, що допоможе молодим людям в Україні робити правильний вибір щодо власного майбутнього, пояснюватиме наслідки агресивних кроків і популяризуватиме демократичні цінності: громадську активність, толерантність, розвиток тощо", — пояснює Представник USAID/OTI в Україні Бенджамін Лонг.
Аудіовізуальні проєкти, що подаються на PITCH UA 2, можуть належати до будь-яких жанрів та видів. При цьому метою продюсера може бути як запит на співфінансування виробництва усього аудіовізуального проєкту (повного циклу програм, всіх епізодів серіалу, усього фільму тощо), так і на повне фінансування девелопменту, включно з виробництвом пілотного епізоду серіалу чи шоу.
На усіх етапах PITCH UA 2 відповідність кожного проєкту-апліканта цілям та критеріям конкурсу буде визначатись на основі голосування експертного журі. До його складу увійдуть представники профільних міністерств та організацій, українські та міжнародні медіаексперти, експерти у відповідних сферах, що корелюють із тематиками конкурсу, представники UCBI II/USAID.
За результатами конкурсу 22 травня 2020 року буде оголошено переможців, які зможуть отримати часткове або повне фінансування бюджету проєкту, а також експертний супровід на всіх етапах його розробки та виробництва.
Конкурс PITCH UA 2 розпочнеться вже за тиждень одноденним заходом-відкриттям, у рамках якого відбудеться презентація конкурсу, будуть детально пояснені його теми, умови участі та критерії відбору. Також у програмі заплановано виступи спеціальних гостей з профільних організацій та міжнародних медіаекспертів. Усі подробиці буде опубліковано найближчим часом.
Захід-відкриття PITCH UA 2 відбудеться 16 грудня, 10:00-15:30, у Hub 4.0 (Ярославський провулок, 1/3, м. Київ), вхід вільний за умови попередньої реєстрації.
Прийом заявок першого етапу триватиме з 17 грудня 2019 року до 5 лютого 2020 року.
Детальна інформація про PITCH UA 2 — на офіційному сайті конкурсу www.pitchua.com.
|